©2018 by Double-U. Proudly created with Wix.com

EASYSEARCH

Vind alles snel terug

 

EasySearch is een soort privé-Google. Het werkt op dezelfde manier. Als u vandaag informatie wenst, vindt u dat eenvoudig op Google. U typt een zoekterm in en u krijgt alle informatie. Gemakkelijk niet?

 

Wel, wij doen hetzelfde voor al de informatie van uw bedrijf. Al uw documenten en e-mails worden geïndexeerd en wanneer u iets nodig heeft, zoekt u het op dezelfde Google-manier op. Zo vindt u snel alle informatie over klanten, leveranciers, projecten, producten, medewerkers, enz. terug.

 

Wat zijn de voordelen?

 

  • Met EasySearch kan u eenvoudig en snel al uw documenten, van e-mail over technische fiches, tot contracten en cv's, beheren en archiveren;

  • Ook uw verstuurde en ontvangen e-mails en bijlages worden geïndexeerd;

  • Al uw informatie kan om het even waar en wanneer worden opgezocht;

  • U heeft geen stapels papier meer op uw bureau liggen en alles wordt centraal geordend en opgeslagen;

  • U heeft altijd de juiste versie van uw document;

  • Documenten kunnen niet meer zoekraken;

  • Beheer is makkelijk en efficiënt;

  • Documenten zijn voor meerdere personen tegelijk en onmiddellijk beschikbaar;

  • Daarnaast kunt u een factuur van een leverancier bij binnenkomst automatisch door laten sturen naar de boekhouding of een bepaalde e-mail toewijzen aan een specifieke medewerker. Op deze manier weet u precies waar en hoe lang het document op dat moment in behandeling is.

 

Wat zijn de kosten?

 

U betaalt een vast bedrag per maand naar gelang de hoeveelheid documenten die u verwerkt. EasySearch is al beschikbaar vanaf 99 euro per maand. Bent u nieuwsgierig naar de kosten van deze service voor uw specifieke situatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij kijken samen met u naar de ideale oplossing voor uw bedrijf.